Thursday, November 20, 2014

PruBSN UmmahLink (terbaru)


Screen Shot 2014-11-10 at 11.06.05 AM



Plan ini merupakan plan yang sangat UNIK sebab ada beberapa features yang istimewa...iaitu ia terdiri dari 3 AKAUN UTAMA

1. Protection Unit Accaount (PUA) : Ini adalah account protection (coverage takaful). Perlindungan istimewa iaitu BAYARAN 2 KALI GANDA dari segi pampasan kematian atau lumpuh kekal keseluruhan sekiranya client meninggal dunia atau lumpuh kekal keseluruhan ketika menunaikan haji atau umrah.

2. Investment Unit Amount (IUA) : Ini adalah account investment (yang dilaburkan dalam unit amanah Dana Takaful PruBSN (Ekuiti, Urus atau Bond).

3. Cash Unit Account (CUA) : Ini adalah satu account yang sangat special sebab client boleh dapat duit CASH PAYOUT 2 tahun sekali, serendah RM 500 dan seterusnya RM 1,000, RM 2,000...bergantung kepada caruman bulanan. Selain itu, duit dalam account CUA ini juga akan dimasukkan dalam ACCOUNT SSP (Sijil Simpanan Premium Bank Simpanan Nasional)...yang melayakkan client untuk mendapat cabutan SSP BSN..termasuklah cabutan kereta mewah dan sebagainya. Selain itu, client diberikan pilihan untuk memindahkan duit CASH PAYOUT tu ke account Tabung Haji (TH)...

Disclaimer : PruBSN tidak menyediakan sebarang perkhidmatan pendaftaran account tabung haji atau pergi menunaikan haji atau umrah. PruBSN hanya membuat pindahan wang (CASH PAYOUT) ke dalam account tabung haji peserta / client. Sebarang urusan dengan pihak Tabung Haji adalan tanggungjawab client. Harap maklum.

Anda boleh sign up plan ini bermula dengan caruman RM 150 sebulan dengan jumlah cash payout setiap 2 tahun sebanyak RM 500. 

Risalah PruBSN UmmahLink





Klik link disini untuk memuat turun risalah 


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan khidmat nasihat percuma atau penerangan mengenai plan ini, boleh hubungi saya di talian 012-655 9341 (Hairol) atau pm facebook saya di https://www.facebook.com/myprutakafulink atau email : wafyrich2010@gmail.com.


No comments:

Post a Comment